Zadnje pretraživanoObriši sve
Nema rezultata za traženi pojam!
Produljenje jamstva na 5 godina !!!

Produljenje jamstva na 5 godina !!!

7.4.2018.

PROTECTO JAMSTVO - specijalizirano jamstvo za tehničke uređaje Koje su prednosti PROTECTO JAMSTVA? - do 5 godina punog jamstva - pokriva i štete izvan zakonskog jamstva proizvođača - besplatan popravak ili zamjena* - telefon za pomoć i prijavu šteta - brzo rješavanje šteta - osigurano kod vodećeg osiguravajućeg društva Što pokriva PROTECTO JAMSTVO? PROTECTO JAMSTVO pokriva sve štete nastale: nedostatkom materijala ili izvedbe po isteku jamstva proizvođača, nesretnim slučajem, elementarnim nepogodama, štetama na građevinama, djelovanjem mehaničke sile, strujnim udarom, provalnom krađom i nepažnjom korisnika (pad, lom, tekućina)*. Koliko traje PROTECTO JAMSTVO? PROTECTO JAMSTVO stupa na snagu na dan kupnje uređaja i traje 3 ili 5 godina od kupnje uređaja ovisno o kupljenom roku PROTECTO JAMSTVA. Kada i gdje se može kupiti PROTECTO JAMSTVO? PROTECTO JAMSTVO može se kupiti isključivo prilikom kupnje uređaja u ovlaštenim prodajnim mjestima. Ukoliko ste zainteresirani za kupovinu PROTECTO JAMSTVA na uređaj putem internet trgovine molimo da nam pošaljete upit za ponudom na prodaja@hardsoft.hr ili se obratite na 01 33 66 510 za više detalja. Kako mogu biti siguran u PROTECTO JAMSTVO? Rizici korištenja tehničkih uređaja osigurani su kod vodećeg osiguravajućeg društva, tako da su Vaša prava dodatno zagarantirana. *Štete koje su nastale nepažnjom korisnika (pad, lom, tekućina) korisnik plaća udio u troškovima popravka ili u slučaju potpune štete u trošku nabave novog uređaja (više u Općim uvjetima PROTECTO JAMSTVA). Uređaj koji je predmet jamstva i naknada za jamstvo moraju biti naznačeni na istom računu. PROTECTO jamstvo vrijedi prema Općim uvjetima PROTECTO JAMSTVA. Kome se obratiti u slučaju kvara na uređaju osiguranog PROTECTO JAMSTVOM? Ukoliko je riječ o kvaru koji je pokriven redovnim proizvođačevim jamstvom unutar redovnog 2 godišnjeg jamstva obratite se ovlaštenom servisu za uređaj. Ukoliko je riječ o kvaru koji je dodatno pokriven PROTECTO JAMSTVOM ili se kvar javio nakon isteka redovnog proizvođačevog 2 godišnjeg jamstva, obratite se na telefon 01 7777 491 Partum uslugama. Daljnja procedura se rješava preko Partum usluga i PROTECTO JAMSTVA. Kupac samo mora prijaviti kvar na telefon 01 7777 491. Kako dobivam PROTECTO JAMSTVO? Nakon kupovine uređaja i pripadajućeg PROTECTO JAMSTVA na e-mail adresu Vam stiše neaktivirano jamstvo za uređaj. Jamstvo je potrebno aktivirati unosom serijskog broja uređaja putem web stranice. Nakon toga dobivate aktivirano PROTECTO JAMSTVO koje sačuvajte za potrebe reklamacije zajedno s redovnim proizvođačevim jamstvom. Koja je cijena PROTECTO JAMSTVA? Cijena PROTECTO JAMSTVA ovisi o cijeni samog uređaja za koji kupujete jamstvo te o periodu na koji se uređaj osigura. Protecto jamstvo je moguće kupiti na periode od 3 ili 5 godina. Period od 3 ili 5 godina se računa kao UKUPNI period trajanja jamstva, dakle uključene su 2 godine redovnog proizvođačevog jamstva te još 1 ili 3 godine dodatnog jamstva na ukupno 3 odnosno 5 godina.

VSC Pro+ Internet Prodaja   Otvorite Web trgovinu