Uvijeti prodaje

  • Ovi uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je Hardsoft j.d.o.o. , a Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati virmanskom uplatom, općom uplatnicom ili pouzećem i pošalje narudžbu Prodavatelju. Putem web shopa Kupcu omogućena je kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.
    Valuta je hrvatska kuna (kn).

    NARUČIVANJE

    Proizvodi se naručuju preko košarice i neopozivi su. Ukoliko prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode, isporučiti će one koje može. S isporukom tih proizvoda poslati će Kupcu e-mail u predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda.
    Kupac može u roku od 3 dana otkazati isporuku preostalih proizvoda prema uputama na obavijesti o djelomičnoj isporuci.

    PLAĆANJE

    Opća uplatnica/Virman

    Uplatom (internet bankarstvom ili uplatnicom) - zatražite ponudu telefonski ili sami napravite narudžbu webshopom po kojoj vršite uplatu virmanom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom, po primitku uplate isporučujemo robu

    Pouzećem

    Kupac plaća gotovinom prilikom dostave robe kurirskom službom (City express).

    UVJETI DOSTAVE

    Dostavu robe vrši kurirska služba City express i to isključivo na području Republike Hrvatske. Iznimno, roba može biti isporučena i na neki drugi način. Cijena dostave je okvirno 45,00kn, uvjete i način dostave možete pogledati na stranicama City expressa. Robu šaljemo na trošak i rizik kupca.
    Dostava robe je besplatna za vrijednost iznad 2.000,00 kn ukoliko ne prelazi okvirnu cijenu 45,00kn.
    Roba će biti dostavljena u roku 2-10 dana od primitka uplate.

    REKLAMACIJE

    Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Servis i rezervne dijelove osigurava ovlašteni zastupnik za Hrvatsku.
    Neispravni uređaj možete dotaviti nama ili odnesti direktno u ovlašteni servis. Mi nismo ovlašteni servis i ne utvrđujemo da li je neki proizvod ispravan ili ne niti odlučujemo o tome da li će biti zamijenjen/popravljen, sve reklamacije proslijeđujemo u ovlaštene servise. Ako je roba oštećena u transportu kupac ima pravo na besplatan servis od strane dostavljača. Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i orginalnu ambalažu. U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja.